vrijdag 12 februari 2016

Even voorstellen...

Hallo iedereen, mijn naam is Jaap. Ik ben tweedejaars student op de Reinwardt Academie. Ik loop nu sinds 25 januari stage bij de ArcheoHotspots. Op mijn opleiding leer ik breed de skills die je nodig hebt in het erfgoed veld. Maar mijn stage zal anders zijn, mijn focus van de stage ligt vooral op vrijwilligersmanagement en coördinatie. Dit is een vak apart en ben ik redelijk onbekend in. Maar dat veranderen meteen in de eerste week, samen met Marloes bezocht ik een intervisie en workshop vrijwilligers begeleiden van de Vrijwilligers Centrale Amsterdam. Deze stage biedt mij niet alleen leuk en leerzaam werk, het biedt ook leuke evenementen. Zo had ik meteen de eerste week de kans om bij de opening van de nieuwe locatie in Utrecht te zijn en bij de Opening van het pop-up museum. Ik ben zeer enthousiast over mijn stage en kijk met veel plezier uit naar de komende vier maanden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten